میشه یک شبه عوض شد

استاد محسن دهقان

توی تاریخ خوندیم که یه روز توی کربلا حر تونست با یه توبه و توسل به امام حسین مسیر زندگیش را تغییر بده و توی سپاه امام حسین قرار بگیره . خیلی ها میگن این قضیه مال هزار و اندی سال پیشه ، بیام نزدیک تر؟ در زمان پهلوی یکه بزن بازار تهرون را داریم که همیشه اهل خلاف بود و اهل گناه اما تونست توبه کنه و بیاد بین یاران انقلاب تا حدی که امام خمینی بهش لقب حر انقلاب را داد ، شهید شاهرخ ضرغام کسی که تونست با شهادتش عاقبت به خیر بشه . بازم میگید اینم مال قدیمه ؟ همین دوسال پیش بهش میگفتن مجید بربری (عکس شهید بین متن بازگزاری شود) واسه خودش تیپ میزد و دو تا قهوه خونه واسه خودش داشت و اهل دور دور توی خیابون و رفیق بازی ، یه شب به اصرار یکی از رفقاش رفت هیئت و وقتی براش روضه حضرت زینب خوندن از حال رفت و وقتی به هوش اومد با یه توبه تمام مسیر زندگیش تغییر کرد و شد مدافع حرم .

قلیون را کنار گذاشت و اسلحه دست گرفت و به مقام شهادت رسید ، بهش لقب حر شهدای مدافع حرم دادن و عاقبت به خیر شد . تو هم میتونی با یه توبه بشی حر زمان خودت ، میتونی عاقبت به خیر بشی . فقط حواست باشه که لازمه ی حر شدن اینه که دلت وصل یکی از معصومین بشه و البته دعای خیر پدر و مادر هم تاثیر داره تو میتونی یک شبه عوض بشی شک نکن/ قسمت : دومین اردوی هم خدا هم خرما/خرداد ۹۸/اردوگاه خوسف

ستارگان برتر مجموعه
انسان کامل

برای شما ی نواوری داریم ی کار زیبا ی آلبوم شخصی از کلی کارای خوبی که انجام دادی ،کلاس زبان رفتی؟!کلاس تیاتر؟!فنی حرفه ای؟! کسی ازت تجلیل نکرده،نگران نباش ما تمام کارهای خوبت رو ثبت و ضبط میکنیم و قراره هر سال یکبار سه ستاره رو جایزه بدیم و تو صفحه اول سایتمون معرفی کنیم .